Mijn reis en eerste dag!

15 juni 2017 - Moniga del Garda, Italië

Lieve Lieve vrienden,

14 juni 2017 de dag dat eindelijk mijn avontuur van start mag gaan.
Na een huilende maar trotse familie achter gelaten te hebben stapte ik vol verwachting het vliegtuig in. Ja ook ik liet een traan!
Wetende dat dit avontuur mij heel veel moois gaat brengen was er toch even een traan aanwezig, niet omdat ik verdrietig was maar vanwege de vele lieve mensen die ik voor een lange tijd achter laat.
Na een goede vlucht van zo'n ander half uur was het alleen nog maar wachten op de koffers en mijn lift voor naar de eindbestemming.
Eenmaal aangekomen op die plek waar het allemaal gebeuren moet voelde ik mij meteen thuis! Laat in de avond al mijn lieve en leuke collega's nog ontmoet.
Koffers meteen aan de kant gezet en mijn bed in gedoken.
De volgende morgen wordt je wakker in een bed dat nog niet als jou bed voelt.
Maar hee, wat was het ondanks dat een heerlijke nacht!
Tijd om mijn spullen allemaal een plekje te geven en de koffers leeg te maken.
Na het openen van mijn koffers zaten er twee brieven in van mijn moeder en zus.
Kon ook niet anders...
Lieve Zus wat een ontzettende leuke brief en wat ben ik blij met deze pagina die je voor me gemaakt hebt!
Na een goed ontbijt ben ik naar het veel beloofde Garda meer gegaan.
Ja het was net zo mooi en sfeervol als alle verhalen.
Al goed verkleurt op deze middag ;) sorry...
Een heerlijke avondmaal door onze chef gemaakt.
Zelfs deze avond mijn eerste 5 KM gerent door het mooie plaatsje Moniga del Garda.
Als afsluiting van mijn eerste nog vrije dag gaan we gezellig uit met de hele groep.
Morgen ochtend om 7 uur start mijn allereerste werkdag!
Dus ja met weinig slaap gaan we een mooie dag tegemoet morgen!

Een hele dikke kus uit het mooie Italië van mij!!

1. Inge:
    15 juni 2017
    Wat een goede start zeg Floor.en zo fijn.leuke collega.s.Dat is zo belangrijk.
    Morgen eerste dag werken.Spannend!!
  2. Marianne:
    Lieve Floor
    Lekker dat je nog even een vrije dag kreeg. Even was je bang dat je gelijk moest beginnen
    Ook ik moest een traantje wegpinken na het lezen van je eerste verslag
    Fijn dat je je gelijk daar op je plek voelt
    Maak er Eem onvergetelijke en fantastische tijd van en let goed op jezelf
  3. Karin:
    15 juni 2017
    Lieve schat raar hoor zo'n eerste dag maar na al die leuke berichten van jou gaat het ook met mij een stuk beter vandaag al geface timed dat is super leuk geniet ervan lieverd je trotse mama
  4. Erna:
    15 juni 2017
    Floor, heel veel plezier! Geniet van je avontuur. Leuk dat we mee kunnen lezen hoe het gaat! Groetjes, Erna
  5. Jester:
    Beste Floor,

Na heel veel ups en downs ben je sterker terug gekomen dan ooit en ben je (hopelijk) fitter dan ooit. De komende 4 maanden kan ik je helaas niet plagen. Zo zie je maar weer dat kleine meisjes groot worden en meteen een mooi avontuur tegemoet gaat. Ik zei al tegen je ma "Zij kan het niet laten om 1 dag niet te sporten". De eersts 5 kilometers zitten erop en dat heb je op een positieve wijze uit kunnen voeren. Je hebt enkele keren bij mij kunnen trainen en wist meteen dat je een doorzetter bent. Dan moet zo'n mooie periode als deze ook worden met de ervaringen die je mee gaat maken in Italië. Je hebt bewezen om als jonge meid een grote en een moedige beslissing te nemen die zeker goed uit zult pakken. Na het lezen van je 1e vlog (die ik door kreeg van je moeder), is het des ter leuker om heel het traject te mogen volgen. Beloof me 1 ding. Geniet van elke stap die je neemt in Italië en kijk niet meer achterom want je gaat een mooie periode tegemoet.

Met vriendelijke groet vanuit Nederland,

Jester