Eerste werkdag

16 juni 2017

Lieve allemaal,

Daar ben ik weer na een hele lange hard werkende dag!

Na een gezellige avond gehad te hebben met de groep belande ik om 03:00 lekker in mijn bedje.

Om 7 uur begon dan eindelijk mijn allereerste werkdag. Na weinig slaap zat ik toch vol energie. Half 7 ging mijn wekker, aangezien ik rollend van uit mijn bed naar mijn werk kan. Heb ik niet langer dan een half uurtje nodig.

En ja daar stond ik dan, mijn tanden te poetsen in mijn nieuwe outfit.

Het was zwaar en stiekem nog vermoeiender dan ik dacht.

Wat hebben we een leuke gasten op het park en wat heb ik het werken in de horeca gemist. Het aanpoten kost veel energie, maar wat krijg je er veel liefde voor terug.

Niet alleen van de gasten, maar ook van mijn baas en collega's.

Van 7 uur tot 1 uur heb ik vooral uitgeserveerd. Stiekem wel heel erg opgelucht dat ik even vrij was tot 17:00.

Het is hier weer net zo'n prachtige blauwe lucht als de meeste dagen en vandaar ook mijn vrije uren aan het zwembad in de zon beleefd. Nu tijd voor de volgende 6 uur werk. Om 5 uur weer begonnen in het restaurant tot sluit 00:00.

Ja zo maak je op een dag 12 uur.

Veel en lang, maar toch heb je dat niet eens door. De uren gaan snel voorbij wanneer je loopt te vliegen voor je gasten.

Vooral de verschillende nationaliteiten en het communiceren vind ik iets enorm tofs.

Ik hoop vanuit daar ook nog veel bij te leren de komende maanden.

Na die 12 uur die je maakt op een dag en je 6 dagen van de 7 werkt ben ik er achter gekomen dat het bijhouden van een blog iedere dag niet echt te doen is.

Vandaar dat ik het per week ga doen!

Lieve vrienden en familie ik hou jullie op de hoogte en ondanks dat ik het hier heel fijn heb, mis ik jullie zeker weten wel!

Een hele dikke kus vanuit hier, het mooie Italië!

1. Lisa Versteeg:
    16 juni 2017
    Wel een beetje flauw hoor nu al aangeven dat zo'n blog bijhouden lastig is... Gelukkig appen en facetimen we vaak zodat ik niks van de avonturen mis. Ik ben de eerste die alles hoort! Succes dit weekend, ik ga ook genieten van de Hollandse zon, 29 graden dus wij mogen hier ook niet klagen!
    Slaaplekker alvast en een hele dikke Hollandse kus! Xx Lis
  2. Marianne:
    18 juni 2017
    Dikke kus. Kijk vol verwachting je wekelijkse verslag tegemoet
  3. Inge:
    20 juni 2017
    Ha meis.goh Florus .je klinkt alsof je er al veel langer bent.Volgens mij heb je je in no time aangepast.Je klinkt opgewekt .en ik heb maar weinig fantasie nodig
    Om je te zien werken.met vast en zeker een stralende lach om de lippen.
    Wij nog in Zeeland .Floor.met ook zalige temperaturen .
    Gezellig je zo af en toe te horen.Dag meis.Werken met plezier.dat is boffen
    Kus inge