Een trotse zus zwaait naar het vliegtuig!

14 juni 2017 - Eindhoven Airport, Nederland

Vandaag was het dan zo ver, ze vertrekt naar Italië. Op dit moment vlieg jij boven de wolken naar het mooie Italiaanse land. Je hebt nog geen idee dat je straks je eigen pagina hebt waar je iedereen mee op de hoogte houdt met mooie verhalen, foto's en video's. Vandaar dat deze trotse zus als eerste iets schrijft! Lieve lieve lieve Floortje, je bent een dappere en stoere meid die dit avontuur met beide handen aanpakt! Geniet ervan en doe voorzichtig! Hele dikke knuffel en kus van je super trotse zus! ❤️

1. Peggy:
    14 juni 2017
    Have fun!!!! Niet te bruin terug komen he! Ook werken! Xx
  2. Inge:
    15 juni 2017
    Zoiets doet een.grote zus.Geweldig Lies.zo hou je goed een oogje in het zeil.hè? En eerlijk is eerlijk .we zijn ook nieuwgierig.
  3. Inge:
    15 juni 2017
    Dit is typisch door een.grote zus gedaan.echt leuk Lies.Ja je was vroeger al.trots als floor een salto of handstand maakte.fijn dat je dit zo gemaakt hebt.Kunnen we de puck.in de gaten houden
  4. Marianne:
    Lieve Floor
    Even was je bang dat je gelijk aan de bak moest. Lekker hoor dat je nog even een dagje mocht relaxen. Fijn dat je je gelijk zo thuis voelt. Ik moest toch een traantje laten na je eerste verhaal. Zag het al helemaal voor me daar op Schiphol . geniet van deze uitdaging. Maak er iets fantastisch en onvergetelijks van. En let goed op jezelf.